24polska.pl luckystrikes.pl www.abclinux.pl www.numizmatyka.com.pl ANFA.PL linki
Login: Hasło: Odzyskaj hasło Zarejestruj się

logo



startowa startowa  a  mapa mapa strony  a  ulubione ulubione  a  kontakt kontakt



wyszukaj
Diety >> Dla faceta 2


Przynosi szybkie efekty, pozwala pozbyć się tkanki tłuszczowej z brzucha, często deformującą męską figurę. Oczywiście, panie mogą również zastosować tę dietę, tyle że dla osiągnięcia pożądanego efektu powinny zmniejszyć porcje zjadanego mięsa

Dzień 1

Śniadanie:
surówka owocowa – wszystkie owoce dozwolone oprócz bardzo kwaśnych (np. cytryny), osłodzona miodem
Obiad:
200 g polędwicy wołowej, upieczonej na różnie bez tłuszczu z uduszoną marchewką i 1 dużym ziemniakiem ugotowanym w łupinie
Kolacja:
kromka razowego chleba z margaryną, zielona sałata w dowolnej ilości z dodatkiem pomidorów i cebuli polana oliwą i octem winnym

Dzień 2

Śniadanie:
szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, kromka chleba razowego, posmarowanego margaryną
Obiad:
Surówka z ogórka, sałaty, papryki czerwonej i cebuli przyprawiona do smaku szczyptą soli, octem winnym i oliwą
Kolacja:
200 g ugotowanych szparagów, kalafiora lub brokuł polanych łyżeczką roztopionego masła. Do tego kromka razowego chleba

Dzień 3

Śniadanie:
100 g płatków owsianych z mlekiem, łyżeczka miodu
Obiad:
150 g makaronu z mąki razowej, duży pomidor, ząbek czosnku, 2 łyżki oleju, 50 g twardego żółtego sera, pietruszka. Makaron ugotuj, pomidora podsmaż na oliwie i przypraw rozgniecionym czosnkiem, solą i drobno posiekaną zieloną pietruszką. Tym sosem polej odcedzony makaron i posyp odrobiną startego żółtego sera
Kolacja:
200 g ugotowanych szparagów (kalafiora, brokuł, ewentualnie kalarepy) przyprawionych oliwą i octem winnym, do tego kromka razowego chleba

Dzień 4

Śniadanie:
2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, pół zielonego ogórka,
Obiad:
duży zielony ogórek, 150 g chudego twarogu, sól. Ogórek obrać, przepołowić, wydrążyć. Masę ogórkową wymieszać z twarogiem, posolić. Obie połówki ogórka wypełnić masą i na 2O minut wstawić do piekarnika. Piec w temp. 200 stopni. Na deser – banan
Kolacja:
2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, 200 g duszonej lub pieczonej chudej wołowiny lub cielęciny

Dzień 5

Śniadanie
: chudy jogurt ze 100 g truskawek, ewentualnie pół łyżeczki miodu
Obiad:
100 g ryżu, ćwierć litra mleka, jabłko, 30 g rodzynek, cynamon, cukier waniliowy, miód. Ryż z obranym jabłkiem i rodzynkami ugotować na mleku z odrobiną wody. Przyprawić do smaku cynamonem, miodem i cukrem waniliowym
Kolacja:
ćwiartka kurczaka upieczonego na rożnie bez tłuszczu i skóry. Do tego sałata, przyprawiona sokiem z cytryny lub octem winnym

Uwaga!
Szparagi to idealny składnik diet odchudzających. Gotuje się je ok. 10 minut związane w pęczek z odrobiną soli i cukru